Σελίδες

Παρασκευή, 27 Μαρτίου 2015


ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΓΙΑ DECOUPAGE


Σαφώς και υπάρχουν σε πολλά e-shop τα ειδικευόμενα υλικά όπως λένε για το decoupage αλλά υπάρχουν φθηνότερες λύσεις να κάνουμε την δουλειά μας.
Για χαρτιά και χαρτοπετσέτες απευθύνομαι στα e-shop. Συνήθως χρησιμοποιώ χαρτοπετσέτες αλλά η αγάπη μου είναι τα ριζόχαρτα λόγο του ότι δεν ζαρώνουν και είναι πιο εύχρηστα.
Για βάση χρησιμοποιώ άσπρο ακρυλικό αστάρι νερού και καμιά φορά βελατουρα σε όλες τις επιφάνειες, το οποίο προμηθεύομαι από το χρωματοπωλείο.

Για κόλλα χρησιμοποιώ την ατρακολ την οποία παίρνω η από το χρωματοπωλείο η από τα τζάμπο. 

Την αραιώνω με 1/3 νερό περίπου έτσι ώστε να γίνει πιο ρευστή αλλά όχι εντελώς νερό και μου ζαρώνει την χαρτοπετσέτα. Έχω  χρησιμοποιήσει και κόλλα για πάζλ αλλά καταστρέφει πολύ γρήγορα τα πινέλα.
Για βερνίκι χρησιμοποιώ  οικολογικό βερνίκι νερού 2-4 στρώσεις το οποίο όταν στεγνώσει γίνεται αδιάβροχο .Έχω  χρησιμοποιήσει και νεφτιού αλλά μου κιτρίνισε.

Γενικά προτιμώ να πληρώσω 2-3 ευρώ παραπάνω παίρνοντας οικολογικά προϊόντα γιατί δουλεύω μέσα στο σπίτι και έτσι αποφεύγω τις μυρωδιές.
Τα ακρυλικά τα παίρνω σε μεγάλα σωληνάρια η από τα καταστήματα χόμπι η από τα βιβλιοπωλεία. Προτιμώ να πάρω τα βασικά χρώματα και να φτιάξω τα δικά μου εγώ όπως θέλω. Το ίδιο όμως μπορείτε να κάνοντας παίρνοντας τα από τα χρωματοπωλεία  τα οποία έχουν κι αυτά.


Πατινες μπορείτε να πάρετε από τα ειδή χόμπι  οι αγαπημένες μου είναι οι δαχτυλοπατινες  αλλά χρησιμοποιώ και τις ρευστές που απλώνονται με πινέλο.

Αγαπημένο μεταλλικό χρώμα είναι το viva inka gold το οποίο απλώνω με δάχτυλο και έχει πολύ καλή κάλυψη.

Για τα ανάγλυφα χρησιμοποιώ ακρυλικά χρώματα που τα βάζω σε παλιά μπουκαλάκια που ιδιάζουν από 3D μου έρχεται πιο φθηνό έτσι

Για σφουγγάρι εχω τα απλά για τα πιάτα τα οποία κόβω στο μέγεθος που θέλω αλλά έχω και σταμπαδορους για ιδικές περιπτώσεις.


Για παλέτες χρησιμοποιώ πλαστικά πιάτα μιας χρήσης που πετάγονται όταν γεμίσουν χρώματα και έτσι δεν πλένω συνέχεια..


Όλα τα υλικά μου τα έχω στην γωνία τους εκεί που δουλεύω για να τα βρίσκω εύκολα και να μην χρειάζεται να πηγαινοέρχομαι την ώρα της δουλειάς.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου